رابط برای انجام کار
احکام شرعی
پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی
پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 18:46 ::  نويسنده : استاد:ط ؛ وحیدیان فر

من فارغ التحصیل کارشاسی ارشد از یکی از دانشگاه های دولتی هستم. سابقه تدریس هم در دانشگاه دارم. خواستم بدونم ار از کسی در خواست کنم که ایشون واسط من و فلان دانشگاه بشن تا بتونم اونجا درس بدم گناهه؟ تا حال همسر و پدرم خیلی از اشنایان خواستن کاری بکنن. ولی من همیشه از حلال و حرامش ترسیدم. خیلی وحشت دارم. ا هر کی هم می پرسم میگن که من به ان واسط نه پولی میدم نه چیزی در خواست می کنم که براشون انجام بدم تا اونها هم واسط من بشن. چون بسیار محجبه و در حد طلبه های خانم هستم، دوستان و واسطین میگن این حضور من در فلان دانشگاه لازمه، حتی یه بار یکی از اونها که بسیار مقیده، می گفتن که امام هم در این باره سخنانی رو مطرح کرده بودن. لطفا رهنماییم کنید.

 

پاسخ:خیر هیچ اشکالی ندارد ولی بدون دادن رشوه ویا هر چیزی که صدق بر رشوه کند.اتفاقا بله وجود افرادی همچون شما بزرگواران در دانشگاه که متاسفانه هر روز خبر ناگواری از هجمه های فرهنگی درانها شنیده میشود ضروری بلکه تکلیف است. تانسل جوان ما بدست هر گمراه شده وگمراه کننده ای نیفتد. موفق و مؤید باشی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

    درباره وبلاگ

به وب سایت احکام شرعی خوش آمدید
    آخرین مطالب
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 44467
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


كد تغيير شكل موس