چطور روزه های قضاء رو حساب کنم؟
احکام شرعی
پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : استاد:ط ؛ وحیدیان فر

سلام خدمت سرکار خانوم وحیدیان میخواستم بدونم من نمیدونم تا الان چندتا روزه قضا دارم باید چیکار کنم .ممنون

 

خوب باید بشینی تقریبی حساب وکتاب کنی وخودت بهترین کسی هستی که میدونی حدودا چقدر روزه نگرفتی ویک

عدد تقریبی بدست بیاری وبه همون عمل کنی.مثلا میگی بین 10 سال و8 سال مردّدم .همون 8 سالرو بگیری بریء

الذمه میشی.منتی باید عرض کنم که اگر عمدا هم نگرفتی بهت کفاره عمد هم تعلق میگیره ( 60 مسکین اطعام

کردن.یا 60 روز روزه گرفتن.) اما اگر عمدی نبوده بهت کفاره تاخیر تعلق می گیره( روزی 1مُدّ طعام=750 گرم از نان یا برنج

یا ماکارونی)در ضمن کفاره هرکسی هم بعهده خودش است نه پدر یا شوهر.اگر هم مالی نداری؛ استغفار کن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

    درباره وبلاگ

به وب سایت احکام شرعی خوش آمدید
    آخرین مطالب
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 44478
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


كد تغيير شكل موس